Tipărire

ORICE E POSIBIL DACA EXISTA PERSEVERENTA!

Fie din cauza lipsei de informaţii, sau pentru ca am devenit comozi, majoritatea dintre noi nu facem exerciţii fizice suficiente. Deşi ştim cu toţii că miscarea este un lucru bun, iar ultimele cercetari au evidentiat gradul in care forma fizica influenteaza starea de sanatate generala. 

La începutul secolului XX, frecventa atacurilor de cord a crescut în mod constant, mai frecvent în vest, şi a fost privita ca o noua epidemie sinistra. Acum s-au descoperit cauzele acelui fenomen, acestea variind de la o crestere a ratei unor boli infecţioase care determinau atacurile de cord, la diverse modificări în societate care au determinat un stil de viaţă mai puţin sănătos. Sute de alte investigaţii au confirmat beneficiile exercitiilor fizice asupra inimii şi circulaţiei, precum şi pentru aproape orice alt sistem al organismului. Boli care sunt prevenite prin exercitiu includ accidentul vascular cerebral, cancerul, diabetul, boli de rinichi şi ficat, osteoporoza si chiar boli ale creierului, cum ar fi dementa si depresia.

Fitnessul este o modalitate foarte bună de a rămâne în formă , a te simti excelent. Sarcina nu influenteaza acest lucru pentru majoritatea femeilor. În ciuda schimbarilor care au loc în corpul tău, miscarea ramane importantă. Unele studii au sugerat ca exercitiile fizice in timpul sarcinii  scurteaza travaliul si usureaza procesul nasterii, reduc necesitatea operatiei de cezariana, asigura o recuperare mai rapida dupa nastere, o revenire mai rapidă la greutatea initiala, nu mai vorbim de sentimentul de sarcina usoara si sanatate.

Unul din lucrurile pe care trebuie sa le stiti, înainte de a începe exercitiile fizice, este sa va determinati nivelul la care va aflati. Dacă inainte ati avut o viata sedentara nu este cazul sa porniti in forta. Dacă, insa erati o persoana activa, atunci nu trebuie sa modificati prea multe, ci doar sa va ajustati programul. Tot ce va trebuie este un antrenor personal care sa determine exact tehnica, ritmul si frecventa exercitiilor potrivite pentru dumneavoastra, pentru ca fiecare dintre noi este un individ unic. 

Daca sunteti proaspete mamici, reluarea activitatii la sala se face dupa aproximativ patru-sase saptamani dupa nastere pentru o nastere vaginala şi şase până la opt săptămâni pentru o naştere pe cale chirurgicala. Bineinteles, trebuie sa vorbiti si cu medicul dumneavoastra ca sa nu existe nici o situatie de contraindicatie.
Sportul are rolul de a va face sa va simtiti bine, atat in timpul sarcinii cat si dupa. Trebuie doar sa gasiti activitatea potrivita pentru dumneavoastra, care va tonifica, va da energie dar care va face si placere sa o faceti.

Va asteptam cu drag sa gasim impreuna programul care vi se potriveste cel mai bine!